Vraag

experia v8 werkt niet. help!!

  • 24 December 2020
  • 8 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik heb probleem met wifi!!

Het is echt traag wifi en gaat het uit! 
ik heb dit router Experia Box V8 sinds 2015 dus het is oude router hoe kan ik mijn probleem oplossen of een nieuwe router krijgen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Doorloop de WiFi manager van KPN.

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/flow

Als het WiFi netwerk zodanig slecht is dat je onder de 20 Mbps uitkomt  --dat zal best--
Kom je in aanmerking voor gratis WiFi extenders / Access Points.

Een nieuwe router krijg je meestal niet zo snel. Dan moet die echt problemen hebben.
Alleen slechte WiFi is meestal niet een reden om die om te wisselen.
Nou ja. Twee WiFi extenders / Access Points kan ook een oplossing zijn.
(Hoewel ik denk dat een nieuwe router goedkoper is als twee WiFi extenders).

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Khattabb, welkom op hier op het forum!

Wat balen dat je wifi-verbinding niet goed werkt. @Babylonia geeft een goede tip om de Wifi Manager eens te doorlopen. De online tool helpt je de wifi-verbinding te verbeteren en als dat niet lukt en de snelheid onder de 20 Mbit/s blijft, zoals Babylonia ook aangeeft, dan wordt er een gratis oplossing aangeboden. Bijvoorbeeld in de vorm van gratis Experia Wifi's of een gratis afspraak met de wifi-monteur

Reputatie 7
Badge +10

@Khattabb  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Hoii @Babylonia @Jose_ 

hier ben ik weer, de wifi is nog niet goed soms werkt beetje goed soms helemaal niet , soms ik kan niet whatsapp openen of de online lessen!! 
het is altijd tussen 15 en 25 mbit/s blijft! Ik En ik betaal voor 50 mbit/s dus er is een groot verschil.  

graag ik wil oplossing of andere nieuwe router!! 
wij hebben de router sinds 2016 of 2017. 

Reputatie 7
Badge +10

Heb je met de WiFi Manger wel een keer die WiFi doorgemeten zoals 3 maanden terug voorgesteld?

Kom je mogelijk in aanmerking voor gratis WiFi Access Points.
(Ook in andere delen van je huis meten die nog slechter WiFi ontvangst hebben, om daarmee de kans te vergroten zelfs 2 stuks WiFi Access Points te mogen ontvangen).

Ja ik heb al gedaan met WIFI manger en het is nog slecht, wat moet ik doen om WIFI access points te krijgen?

 

het is nu. 
12-04-2021

 

Reputatie 7
Badge +10

Dat zou naar ik denk uit die Wifi manager duidelijk moeten worden?
Maar ik zal eerlijk zijn, zelf heb ik die WiFi manager werkelijk nog nooit gebruikt.
Dus wat er als resultaat uit zo'n WiFi manager komt weet ik niet?

Als WiFi van door provider geleverde spullen ontoereikend is (en de rest aan functies),
zet ikzelf eigen gekozen apparatuur in om te voorzien in mijn behoeften.

Ik geef je alleen de optie weer met wat er mogelijk is aan gratis spullen -als het resultaat te slecht is-

Het resultaat met wat je met je schermafdruk laat zien, zou direct aanleiding moeten zijn in aanmerking te komen voor extra gratis Access Points.

Ik heb nog een keer de wifi manger al gedaan en ik heb 2 gratis wifi versterker gekregen. 

ik zal het proberen en mijn mening geven

Ik hoop die werkt goed en bedankt voor u.