Beantwoord

Experiabox met geheugen verlies DNS instellingen

  • 19 July 2021
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Is er iemand die mij kan uitleggen waarom mijn experiabox zijn DNS instellingen om de haverklap terug zet naar zijn eigen op adres? En waarom de DHCP instellingen hiermee ook direct weer in het niets verdwijnen? Als er instellingen in een box zitten die je kunt aanpassen mag je er toch vanuit gaan dat deze niet na iedere update weer verdwenen. Zijn ??


Admin: topic naar juiste board verplaatst

icon

Beste antwoord door Nick83 19 July 2021, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u?

Bij de KPN Box is het bekend, dat blijft niet staan bij een herstart. 

Als ik het goed heb experiabox 12

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Paulnld, zoals Nick83 hierboven al noemt is dit een bekend probleem bij dit modem. Ik heb helaas nog niet bekend wanneer dit precies opgelost gaat worden maar mijn collega's zijn er mee bezig!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Mijn vraag is beantwoord ben ik er blij mee nee, waarom worden er experiaboxen geleverd die zulke problemen hebben, als ik dit van tevoren had geweten had ik nooit mijn lijn geüpgrade en de oude box retour gezonden. Maar eens zien of er nog versies te krijgen zijn die dit probleem niet hebben.