Vraag

Experiabox V10 services rood lampje + wireless knippert groen

  • 2 July 2022
  • 4 reacties
  • 791 keer bekeken

Ik heb geen internet. Mijn services knopje blijf rood en wireless knippert groen. We krijgen geen verbinding met wifi. Er zijn geen regionale problemen hier. Zou iemand kunnen helpen? 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Jarekvd . Heb je ook itv? Werkt dat nog wel? Je hebt de kabeltjes ook even gecontroleerd en de v10 herstart?

Als dat allemaal niet werkt raad ik je aan om zsm 0800 0402 te bellen. Zij kunnen je dan direct helpen met dit issue.

 

Hoi @Erwin_ . Ik kan op mijn tv alleen op de apps , maar niet op de tv zelf. De wifi deed het ook niet en er werd geadviseerd om met een hotspot wifi te krijgen. Het werkte, maar nu doet mijn normale wifi netwerk en de tv het niet. Herstarten en kabels checken heb ik al gedaan ja. Nog enig idee?

 

Heb foutmelding 846 

 

Reputatie 7
Badge +10

Complete verbinding ligt eruit. Er knippert ook geen klein lampje bij dat dsl kabeltje links onder?

De andere kant van dat kabeltje zit nog ergens in?

En anders bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik sluit me aan bij wat @DennisA78 aangeeft; als de kabels allemaal écht goed aangesloten zijn (haal ze gerust even los om ze weer stevig in te klikken voor de zekerheid) bestaat de kans dat er voor je modem al iets mis gaat en dan is een telefoontje naar onze 24/7 klantenservice de snelste manier om hier mee geholpen te worden.

Via 0800 - 0402 staan mijn collega's dag en nacht voor je klaar om je hier mee te helpen.

Uiteraard kunnen we ook via deze weg met je meekijken, het kan echter wel even duren voordat je een reactie ontvangt. Als dit toch je voorkeur heeft, zou je dan je forumprofiel volledig in willen vullen en hier even een seintje willen geven?