Beantwoord

Experiabox V10 USB Hardeschijf

  • 28 February 2020
  • 6 reacties
  • 4200 keer bekeken

Beste lezer,

 

Ik heb vandaag mijn Experiabox V10 opgehaald bij de KPN store. 
https://www.kpnwebshop.com/zoeken/zte-experiabox-v10/2?origin=915&q=v10
In de link waar ik deze heb besteld staat duidelijk : Op de 2 USB 3.0 poorten kunnen 3G of 4G dongles, harde schijven of printers worden aangesloten.

 

Echter ziet mijn Experiabox V10 mijn SSD (Of als ik deze vervang voor een HDD) hem niet. Het kopje ‘USB’ blijft leeg in mijn 192.168.2.254 interface. 

Hoe is dit op te lossen en welke instellingen dien ik hiervoor aan te passen?

icon

Beste antwoord door Nick83 28 February 2020, 16:39

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @JordVerhagen , de USB-aansluiting werkt inderdaad alleen voor een 4G-dongle of Smartphone als hotspot, drives, in welke vorm dan ook werken niet.

 

Hallo @JordVerhagen , de USB-aansluiting werkt inderdaad alleen voor een 4G-dongle of Smartphone als hotspot, drives, in welke vorm dan ook werken niet.

 

Heel vreemd, op de webshop staat duidelijk vermeldt : Op de 2 USB 3.0 poorten kunnen 3G of 4G dongles, harde schijven of printers worden aangesloten.

 

Hallo @JordVerhagen , dat is dan geen KPN-webshop, want V10-modems van KPN kunnen niet los gekocht worden en derhalve is de bijgevoegde info ook niet juist.

KPN en andere KPN-gerelateerde providers leveren dit modem uitsluitend in bruikleen.

 

Hallo @JordVerhagen , dat is dan geen KPN-webshop, want V10-modems van KPN kunnen niet los gekocht worden en derhalve is de bijgevoegde info ook niet juist.

KPN en andere KPN-gerelateerde providers leveren dit modem uitsluitend in bruikleen.

 

alles wordt gelinkt aan kpn.com (de website waar de info staat : https://www.kpnwebshop.com/)

Hallo @JordVerhagen , als jij een zakelijke klant bent kan die link wel kloppen, dan moet je ook in het zakelijke forum zijn en kan de specificatie voor het zakelijke modem anders zijn dan voor consumenten.

Voor consumenten moet je onderstaande link hebben en daar komen modems niet in voor:

Consumentenwebshop:

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me dat de software op de v10 voor zakelijke klanten gewoon hetzelfde is als die voor particuliere klanten.

Toen de v10 uitkwam, alweer een jaar of 5 geleden, was het in eerste instantie mogenlijk om een externe harde schijf aan te sluiten. Deze mogelijkheid is echter in een latere softwareversie verwijderd. De informatie in die webshop is dus verouderd. Door de tijd ingehaald.

Reageer