Vraag

Experiabox V10a problemen met ip adressen uitdelen na 8-10 apparaten

  • 15 April 2020
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Hoi,

Ik heb sindskort problemen met de experiabox V10a. Hij heeft moeite met ip adressen uit te delen bij de 9de device. Via de klantenservice hebben we al een nieuwe V10a gehad maar het probleem is daar niet mee opgelost.

Thuis hebben we 2 devices op de lan en 8 devices op de wifi. (ik moet bij sommige apparaten handmatig de ip adres, subnetmask enz. invullen om internet te krijgen).

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Nico, welkom op het forum! Wat een vreemd probleem.  Ik ga je eerst aanvullende vragen stellen, hopelijk kunnen we er zo achter komen wat het probleem is. 

  • Is het altijd hetzelfde device waar je dit mee merkt, of echt steeds het 9e device dat zich aanmeldt?
  • Wat heb je aan devices aangesloten? Is het alleen eindapparatuur (pc's, telefoons etc..) of ook netwerkapparaten (access points, routers, switches)?
  • Je zegt sinds kort heb je dit, kun je dat specificeren? Is er iets veranderd in je netwerk rond het moment dat het begon (nieuw apparaat, apparaten verplaatst etc..)