Vraag

experiabox v12

  • 2 August 2020
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

goedendag, Ik heb zojuist met jullie klantenservice gesproken en die zijden dat alleen thomson+v7 modellen hiervoor geswapt worden en  dat ik met mijn v10a model geen aanspraak kan/mag doen op een v12.

 

Ik zou graag toch voorzien willen worden van een v12 en mij werd geadviseerd beroep te doen op het forum.…

Hopelijk kan een moderator dit wel.

 

Het is niet zo dat ik slecht wifi heb, integendeel ik hh

Haal vanaf de 3e etage tot en met het portiek gemiddeld dik 40mbps down en variabel up met mijn netgear nichthawk pro 8000 externe router achter mijn box.

het gaat mij om de nieuwe techniek.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @V12BOXgraag 

Met een goed werkende v10A hoef je hier op het forum ook niet te rekenen op een KPN Box 12.

Alleen een defect is een reden voor omruil. De wens "om de nieuwe techniek” maakt geen kans.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @V12BOXgraag, Leuk dat je kennis komt maken met ons KPN Forum! Wij zijn een unieke vorm van klantenservice aangezien wij een grote community hebben met (vrijwillige) experts die antwoorden kunnen geven op vragen waar de klantenservice weinig kaas van gegeten heeft. Of service kan bieden die überhaupt buiten de service van de klantenservice valt. Laten we voorop stellen, we moeten ergens een grens trekken natuurlijk. :wink:
Ik weet niet wie je geïnformeerd heeft dat je hier aanspraak kan doen op een V12 Box, maar ik moet je helaas meedelen dat diegene je verkeerd geïnformeerd heeft. :pensive:
 

Reageer