Beantwoord

Experiabox v12

  • 19 October 2020
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Zojuist heeft de KPN monteur de mdem vervangen. De modem werkte niet goed. De monteur had een vorige model modem bij zich (witte). Ik wil graag de allenieuwste modem weer terug, kunt u deze opsturen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Danny 26 October 2020, 11:35

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Hanshermitage , er is geen vorig model, de standaard modems zijn de V10, de V10a en de Box12.

In jouw geval was de Box12 waarschijnlijk niet geschikt.

 

Box 12 was zeer geschikt, een aansluitpoortje van de modem werkte niet meer!! Graag ontvang ik een nwe Box 12!!!

Reputatie 7
Badge +24

Ik verwacht niet dat je die krijgt. U heeft nu een werkend modem. KPN gaat daar nu geen tijd, geld en energie in steken om die nogmaals weer om te ruilen.

Reputatie 2
Badge +5

Dag @Hanshermitage. Balen dat jouw modem defect bleek te zijn!

Wat de community aangeeft klopt inderdaad. We geven momenteel de Experiabox v10, v10a en de v12 uit. Wanneer je modem defect is en omgeruild moet worden, krijg je dus één van deze modems ter vervanging. Als de monteur het modem voor je vervangt is het afhankelijk van wat de monteur bij zich heeft. Als het op afstand wordt vervangen is het afhankelijk van de algemene voorraad. Als je modem nu gewoon goed werkt, is er geen aanleiding om het modem alsnog te vervangen voor de Experiabox v12. 

Je hebt natuurlijk wel vrije modemkeuze. Als je niet tevreden bent met het modem dat je thuis hebt gekregen, staat het jou vrij om een ander modem aan te schaffen en deze in gebruik te nemen. 

Reageer