Beantwoord

Extra router aansluiten op Box 12 voor mijn Externe Hardeschijf en printer, kan dat?

  • 30 December 2022
  • 4 reacties
  • 331 keer bekeken

Hi ,

 Kan ik een router op Experia box v12 aansluiten voor mijn externe Hardschijf en printer? als dat mogelijk  is, krijgt elke apparaat een IP-adres van de Experia box v12 ?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 December 2022, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hi ,

 Kan ik een router op Experia box v12 aansluiten voor mijn externe Hardschijf en printer? als dat mogelijk  is, krijgt elke apparaat een IP-adres van de Experia box v12 ?

Hallo @H.Nabiollah dat kan, je dient je eigen router dan als AP in te stellen.

Als de printer een netwerkprinter is kan deze ook van een van de LAN-poorten van het modem gebruik maken, als het een USB-printer is, kun je deze ook rechtstreeks op je meest gebruikte pc aansluiten.

Als de externe HDD een netwerkschijf is kan deze ook van een van de LAN-poorten van het modem gebruik maken, als het een HDD-schijf met USB is, ku je deze ook rechtstreeks op je meest gebruikte pc aansluiten.

Gebruik je een heel netwerk van pc’s, dan kun je de spullen inderdaad op een router aansluiten die USB ondersteunt.

 

Bedankt voor je snelle reactie. 

Ik wil de usb harddisk en printer op home netwerk aansluiten .

Welke soort routers werken goed met Experia box v12?

Reputatie 7
Badge +20

Als je de Hard disk op een netwerk kan aansluiten is het geen probleem.

Anders moet je een behuizing zoeken waarmee je de Hard disk op het netwerk kan aansluiten.

 

IP adres geeft de Router modem niet, maar het apparaat wat je in het netwerk wilt aansluiten, dat apparaat heeft zelf zijn eigen IP adres nummer.

Je moet hem wel aanmelden in je netwerk, net zoals de netwerkprinter, mobiele telefoon, NAS, etc.

 

Zie ook hier.

 

P.S.

Waarom heb je deze vraag onder KPNtv geplaatst?

Beter is onder KPN internet denk ik.😉

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat de moderater hem in de juiste topic heeft geplaatst.😉