Beantwoord

Extreem hoge ping met internetkabel

  • 9 May 2020
  • 16 reacties
  • 519 keer bekeken

Hoi ik heb al een tijd een probleem met het spelen van games ik heb net een nieuwe pc gekocht en heb daar lekker 700 fps op, maar m'n internet is echt bagger terwijl ik een internetkabel gebruik?? Ik speel nu al 1,5 jaar met een bepaalde ping tussen de 40 tot toevallig vandaag wel 1000 ping.. Dat is echt niet meer speelbaar en het frustreert me heel erg als ik gewoon een normaal spelletje wil spelen met me vrienden. Het aparte is dat als ik een speedtest ga doen via Google dat hij tussen de 20 en de 40 ms aangeeft!?

 

Mijn vader heeft ongeveer 2 jaar geleden een andere router op gestuurd gekregen en die hebben we laatst aangesloten om te kijken of dit mischien zou helpen en met een nieuwe internetkabel maar dat was niet het geval.. 

Weet iemand hier een oplossing voor het is echt niet meer leuk. 

Ik heb een experia box v8 en speel dus met een internet kabel ongeveer 10 meter van mijn modem af. 

icon

Beste antwoord door Nick83 14 May 2020, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Artilery, welkom. Je hebt dus een V8, en welke nog meer? Je ervaart dit met meerdere games? Of een specifieke? Welke?

eigenlijk heb ik het op al mn games.. ook al zit ik op een nederlandse server..

op dit moment is het zo dat ik 10 minuten tussen de 30ms en de 60ms zit en daarna weer 300-400.

mijn internetkabel van mijn pc is verbonden naar onze router (v8)

we hebben geen andere routers.

ik weet zelf niet waar het probleem licht of er zit een storing in het modem of er zit een breuk in de internetkabel ik weet het echt niet..

mn download snelheid is 0.50 ik moet serieus 2 dagen wachten voordat een spel is gedownload van 90 GB

Help me..

Reputatie 7
Badge +24