Beantwoord

FRITZ!Box 590 WPS werkt niet

  • 22 May 2023
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Reputatie 2

Goedemiddag,

 

Ik heb sinds vorige week een nieuwe airco laten plaatsen van het merk mitsubishi met daarbij een WiFi module om hem ook met een appje te kunnen bedienen. Echter, lukt het mij niet om de module te verbinden met de Fritz Box 7590. Als ik de Box 12 er aan hang ipv de Fritz Box, dan verbindt hij wel. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 May 2023, 18:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Staat WPS wel aan in de fritzbox? 

Reputatie 2

@Nick83 Waar kan ik dat precies vinden in de interface van de Fritz box? Ik heb wel iets gevonden onder '’beveiliging'’ en dan '’WPS'’, maar geen idee hoe deze functie precies werkt..

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Robbie1985

Mocht je de FRITZ!Box in bruikleen hebben via ons, dan heb je ook ondersteuning erbij van de Service Plus desk
Je kunt dan ook met ons bellen via 0800-0402 7 dagen per week van 8 tot 22 uur. Als je met het nummer belt dat bij ons bekend is dan kom je automatisch bij hen uit en kunnen zij je helpen met de instellingen van de FRITZ!Box. 🙂

Op pagina 57 van de FRITZ!Box 7590 handleiding staat ook uitgelegd hoe je apparaten via de WPS verbindt, wellicht kun je daar ook al mee uit de voeten!