Beantwoord

Geen connectie kunnen maken met Nest protect producten

  • 12 February 2022
  • 1 reactie
  • 126 keer bekeken

Beste lezer, 

Ik heb een nieuwe WiFi box van KPN (zwart) en drie superwifi punten. Werkt prima 

Alle WiFi apparaten zijn gekoppeld, behalve de nest protect brandalarm en nest doorbel. Via de nest applicatie kan ik connectie maken met de apparaten, alleen gaat het mis na het invoeren van het wachtwoord (wachtwoord is correct ingevuld). 

De nest applicatie geeft de foutcode P005 (4072) aan, foutcodes verschillen telkens. Wat kan ik doen? 
 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 15 February 2022, 14:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Roland19. Kan het zijn dat de Nest apparaten niet overweg kunnen met 5 GHz wifi?

In dat geval kun je Extra Wifi op de SuperWifi inschakelen. Dit is een 2.4 GHz netwerk. In dit topic lees je hoe je dat kunt doen: