Vraag

Geen dag zonder KPN??

  • 12 March 2020
  • 10 reacties
  • 78 keer bekeken

Op 11 februari ben ik verhuisd en ik zit dan ook al die tijd zonder aansluiting, ik kreeg een noodpakket van KPN voor Digitenne en 'n mobiele router niet ideaal maar het is toch wat!  Maar dat blijk ik nu te moeten terugsturen terwijl ik nog steeds geen aansluiting heb en KPN brieven stuurt naar mijn oude adres (leeg huis) en KPN netwerk steeds maar mailt dat ze aan 't terugkoppelen zijn met de uitvoerder.Waar moet je in vredesnaam zijn om gewoon 'n normaal antwoord op je vragen te krijgen???  Gisteren zijn ze begonnen met het leggen van glasvezel hier in de straat. Waarom werken ze lang elkaar heen ik snap het gewoon niet meer!!!!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Johanna Floris Dat is een vreemde situatie, natuurlijk. Ik durf je niet te zeggen wat er nu precies aan de hand is, maar ik kijk graag mee natuurlijk. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

In mijn profiel staat mij e-mail en mobiele nummer en zo te zien kan ik daar vanuit hier verder niks aan aanpassen!

Ik heb gisteravond uitgebreid gechat op Facebook en ben daar geen steek verder gekomen en vanmorgen gechat met de verhuisdesk en ik ben ook daar geen steek verder gekomen ik heb wel 'n bericht verstuurd op de link naar KPN netwerk die ik kreeg maar voorlopig levert het allemaal niks op!

Inmiddels heb ik het gevonden en de gegevens ingevul

Hoi @Johanna Floris . 

Als ik nu met jouw gegevens zoek vind ik een actieve aansluiting op jouw oude adres.

Ik lees in de logging van mijn collega's het volgende: Door een storing is de verhuizing niet direct ingevoerd. Tevens was er op dat moment ook twijfel of dat ging lukken. De collega heeft toen pro-actief een noodpakket opgestuurd.

 

Wat ik nu zelf zie is dat er geen actieve verhuizing in het systeem staat. Ik lees verder het advies van een collega aan jou om je huidige actieve pakket om te zetten naar e-mail only en via KPN Netwerk een aanvraag te doen voor jouw nieuwe adres. Volgens de tekst is daar nog geen aansluiting. 

Komt dit verhaal jou bekend voor? Kun jij hier meer over vertellen? 

 

Ja hoor deze dingen heb ik allemaal al gehoord en er al tig keer over gebeld en gemaild, wat e-mail only betekent weet ik niet en ik ben het zat om alles nog ‘n keer te herhalen. Wat heb ik in vredesnaam aan ‘n actieve aansluiting op ‘n adres waar niemand meer woont omdat het gerenoveerd word.

Jullie reacties zijn voortdurend hetzelfde en het lost niks op!!!!!

Sorry voor het jargon, @Johanna Floris . 

Waar het op neerkomt is dat je ze je vragen of je het abo zo snel mogelijk wilt opzeggen. En omzetten naar e-mail only betekent dat je e-mail adres dan behouden blijven.  Dit hoef je alleen te doen als die belangrijk voor je zijn.

Als jij niet aan de e-mail adressen hecht is het verstandig om 0800 0402 te bellen en op te zeggen. Zodra je weet wanneer je nieuwe adres ‘leverbaar’ ( dus dat er een fysiek aansluitpunt is en dit allemaal administratief is verwerkt) kun je een nieuw abonnement aanvragen. Mocht je voor e-mail only gekozen hebben, kun je die e-mail adressen dan weer overzetten naar het nieuwe abonnement.

Ik hoop dat ik het zo duidelijker heb uitgelegd. Stel gerust vragen. 

Wat je vergeet te melden is dat het ‘n soepzooitje is bij KPN en dat ik steeds andere adviezen krijg van steeds andere mensen en dat ik daar geen barst mee opschiet, ik heb ongeveer met alle onderdelen contact gehad en ik heb nog steeds geen aansluitin terwijl de kabels zowat voor de deur liggen doei allemaal!

Mijn advies zou zijn om de ‘oude’ verbinding zo spoedig mogelijk op te zeggen. De situatie is er momenteel nog ingewikkelder op geworden, zoals je zult begrijpen. Ik hoop dat er snel een doorbraak komt.

Reputatie 7
Badge +24

Korte samenvatting: topicstarter heeft dus een verhuizing doorgegeven naar een adres waar nog geen aansluiting was. En dat is vastgelopen.