Beantwoord

Geen goede wifi meer op Experiabox V8

  • 4 November 2020
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo ik heb al een aantal jaren een experia box v8 bij jullie  en ik denk dat ik is aan vervanging toe bent want het Wi-Fi signaal Word steeds slechter .

Ik zou graag een nieuwe modem willen.

Groet peetko.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 November 2020, 08:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Peetko , heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven?

 

Ja dat is al eens gebeurd maar hij is al zo'n 10 jaar oud dus het zal wel eens aan vervanging toe zijn.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Peetko, welkom op het forum!
Een modem wordt alleen omgeruild als deze écht verouderd is zoals de Experiabox V7 of aantoonbaar defect is. De V8 wordt dus niet zomaar omgeruild en je zou hier gewoon een goede verbinding mee moeten kunnen hebben! 
Om je wifi te verbeteren wil ik je aanraden onze online wifimanager eens te doorlopen. Dit programma probeert eerst met instellingen van je V8 het wifi te optimaliseren. Als dat niet lukt met alleen de instellingen zal deze ook een aantal andere oplossingen aanbieden waaronder wifiversterkers!