Beantwoord

Geen verbinding via wifi met TUYA intercom

  • 7 March 2022
  • 3 reacties
  • 204 keer bekeken

ik heb een intercom waarmee ik op telefoon beeld kan zien, maar krijg geen verbinding zie intercom wel op netwerk staan ,via mijn telefoon

heb mijn V10 ingesteld op 2,4Ghz 

moet ik soms nog speciale gegevens van intercom zoals IP of MASK invoeren op V10

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 March 2022, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi most,

Welk type intercom is het?

het is een TUYA  wifi video ntercomsysteem als ik de app op telefoon start en installeer zie ik bij wifi staan smartlife (naam intercom) verbonden zonder internet maar met telefoon via wifi krijg ik geen contact met intercom 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en van harte welkom op ons forum @most!

We denken hier graag met je mee. Zelf heb ik geen ervaring met deze intercom, maar ik doe graag een poging. Hoe gaat het met de wifi verbinding op je andere apparaten? Als dat goed werkt, zit het 'm dus puur in (de instellingen van) de intercom. Goed dat je het type ook gedeeld hebt.  Het kan per type verschillen of het aansluiten en gaan (plug and play) is, of dat je nog dingen moet instellen.

We hebben verschillende behulpzame gebruikers hier op ons forum. Misschien komt er nog iemand langs je topic die er ervaring mee heeft, of tips voor je heeft. Het kan ook helpen om contact met de fabrikant van de intercom op te nemen. Zij kunnen je precies vertellen wat het systeem nodig heeft (aan instellingen) om goed te werken.