Beantwoord

Geen wifi verbinding tussen Denon Ceol en V10

  • 11 May 2022
  • 11 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik zie nog geen antwoord op bovenstaand probleem. Ik ervaar hetzelfde, maar heb de Experia V10 volgens mij. Het apparaat kan geen verbinding maken met het netwerk, en dit probleem had ik eerst niet. Graag advies?!

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 May 2022, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @cocoremco . Welkom op het forum.

Weet je zeker dat jij een v10 hebt? Zo ja, dan kun je proberen om de 2,4 en 5Ghz netwerken van elkaar te scheiden. 

Hier is een artikel over hoe je dat moet doen:

 

Dank je wel Erwin. Het is inmiddels opgelost. Het splitsen van 2,4 en 5ghz is me trouwens niet gelukt. Maar het werkt dus weer naar behoren. 

Hoi. Hoe is dit gelukt. Ik heb niet veel kennis en ik weet niet hoe ik de netwerken van elkaar moet scheiden. Graag hulp want wil mijn Denon graag weer gebruiken 

Ik heb de Denon zelf gereset en van een update voorzien via instellingen. Dat heeft bij mij gewerkt.  het splitsen is me ook niet gelukt. Succes!

Badge +19

@Kromus welk type modem heb je?

Ik heb een experia box v 10

@cocoremco bedankt. Ik ga kijken of ik het voorelkaar krijg 

Reputatie 7
Badge +20

Is het gelukt @Kromus door een update van de Denons?

Ik moet het nog proberen. Ga er vanavond mee aan de slag. Kom er op terug! 

Het lukt niet 😔. Kan er ook stapsgewijs worden uitgelegd hoe ik Het moet doen 

Heb je de Denon gereset? Google even op Denon ceol N10 reset of update oid. Dan vind je wel hoe je dat moet doen. Het is mij ook gelukt, dan lukt dat bij jou ook wel ;-)

misschien kan je de KPN modem ook nog even 30 seconden van de stroom halen en hopelijk doet alles het dan weer. Bij mij is het zo gelukt, en ik zou niet weten hoe ik de andere dingen zou moeten doen. 
Succes!