Beantwoord

Geluid valt weg tijdens het streamen van app's, ligt dit aan de verbinding?

  • 19 March 2022
  • 5 reacties
  • 1551 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Op 1 tv bij me thuis valt het geluid weg paar seconden lang om de zoveel tijd
als ik een streaming app gebruikt.
Deze TV is met Chromecast met Google TV
En keuze app's maakt niet uit gebeurd met NL Ziet-F1 TV Pro-etc.
Op andere TV met dezelfde opzet geen problemen.
Ligt dit aan de Wifi internet verbinding? 
 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door ArjanL3 26 March 2022, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @ArjanL3. Wat een vreemd en vervelend probleem. Ik denk zelf niet dat het aan jouw wifi verbinding ligt, tenzij je ook problemen hebt met het beeld. Wellicht een is het een optie om jouw televisie eens bekabeld aan te sluiten? Dan komen we er snel achter of het probleem in de verbinding zit of TV. 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @ArjanL3. Wat een vreemd en vervelend probleem. Ik denk zelf niet dat het aan jouw wifi verbinding ligt, tenzij je ook problemen hebt met het beeld. Wellicht een is het een optie om jouw televisie eens bekabeld aan te sluiten? Dan komen we er snel achter of het probleem in de verbinding zit of TV. 

Bedankt voor de reactie.

Ik ben nog aan het puzzelen maar ik heb een vermoeden wat het probleem is.
Ik heb namelijk zondag moes ik op andere tv kijken en dus toen de chromecast in die tv geplaatst en geen problemen (met chromecast of verbinding). 
Dus blijft 2 dingen over of het ligt aan de TV of aan de stroomvoorziening.
Ik heb vermoeden het laatste is wordt gevolgd. (een stekkerdoos kan soms ook storing geven) 

Reputatie 7
Badge +21

Ik hoor heel graag wat uiteindelijk de oorzaak is van dit probleem en of het lukt om het te verhelpen. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik hoor heel graag wat uiteindelijk de oorzaak is van dit probleem en of het lukt om het te verhelpen. 

Ik heb de oorzaak gevonden. Het is de TV en met name de HDMI poort 1 zit een probleem.

In HDMI poort 2 geen probleem meer met het geluid wegvallen.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je het probleem uiteindelijk toch nog hebt gevonden. Wel jammer dat er een kleine defect zit in het eerste HDMI poortje van jouw tv.