Geachte medewerker(s),
Sinds afgelopen week heb ik mijn eerste woning gekocht en probeerde hier vandaag mijn KPN internetmodem op aan te sluiten. Hierover heb ik twee vragen/verzoeken;
- Voor het opzetten van de verbinding tussen het glasvezelmodem en de experia box wordt aangegeven gebruik te maken van de rode kabel. Deze heb ik helaas niet mogen ontvangen in mijn installatiepakket. Kan ik deze krijgen? Is dit een must-have?
- Er mist een stroom-adapter bij de Genexis Gigabit glasvezelmodem. Hoe kan ik hieraan komen? Deze modem zelf lijkt tevens verouderd, is vernieuwing een optie?
Ik hoor graag naar de mogelijkheden!
Met vriendelijke groet!
Beantwoord
Genexis Gigabit glasvezel modem
Beste antwoord door Erwin van KPN
We hebben samen het een en ander besproken. De praktische kant:
-Ik heb een nieuwe FTU (plus voedingsadapter) opgestuurd. Woensdag na 14:30 ligt deze klaar bij de Jumbo.
-We laten de afspraak met de monteur voorlopig doorgaan. Deze moet nog ingepland worden. Het team dat jou gaat terugbellen doet dit vandaag of morgen.
-Ik stuur je een privébericht waarin we een klacht gaan afhandelen. Uiteraard staat het je vrij om dit ook publiekelijk kenbaar te maken. Dat laat ik aan jou.
Bekijk origineel-Ik heb een nieuwe FTU (plus voedingsadapter) opgestuurd. Woensdag na 14:30 ligt deze klaar bij de Jumbo.
-We laten de afspraak met de monteur voorlopig doorgaan. Deze moet nog ingepland worden. Het team dat jou gaat terugbellen doet dit vandaag of morgen.
-Ik stuur je een privébericht waarin we een klacht gaan afhandelen. Uiteraard staat het je vrij om dit ook publiekelijk kenbaar te maken. Dat laat ik aan jou.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.