Vraag

Glasvezel aansluiting

  • 13 November 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds 1 augustus woon ik met veel plezier op mijn nieuwe adres. Ik heb hierbij gelijk KPN glasvezel aangevraagd in de veronderstelling dat dit binnen afzienbare tijd geregeld zou zijn. Ik kon ook geen andere vorm van aansluiting kiezen.

Ondertussen is het half november en is de glasvezel verbinding nog steeds niet geregeld. Ik werk al maanden op een noodpakket met een dongel waar het internet elke keer wegvalt. Aangezien ik elke dag thuis moet werken is dat super irritant.

Graag hoor ik wanneer het nu eindelijk geregeld gaat worden. Vele telefoontjes maakt mij niet wijzer.

Ook kreeg ik van de week een folder door de deur waarin mij de aanbieding werd gedaan dat ik voor 6 maanden 50% korting krijg op glasvezel internet als ik dit afsluit. Aangezien ik het al 4 maanden geleden heb afgesloten vraag ik mij af of ik nu wel deze korting krijg.

Lijkt me wel zo fair na al die maanden van onduidelijke communicatie en geen oplossing.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Liz30. Ik ga je helpen om samen na te kijken waar het mis gaat. wel heb ik daarvoor nog wat informatie nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee wat er moet gebeuren om je zo snel mogelijk van een goede verbinding te voorzien. Het lijkt me verstandig om eerst de verbinding op te leveren en daarna te kijken hoe het zit met de aanbieding dit gedaan is. In de eerste instantie is het in ieder geval zo dat het contract dat je krijgt het contract dat aangevraagd is. De korting die je krijgt is dus de korting die op de orderbevestiging staat. 

Hoi,

 

ik heb m’n gegevens bijgewerkt 

Reputatie 7
Badge +17