Beantwoord

Google Home Mini werkt niet op box 12: wat kan ik doen?

  • 8 May 2022
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

Vandaag de box 12 geïnstalleerd. Veel smart apparaten heb ik, na best wel wat gedoe, weer werkend gekregen. Echter wil de Google home mini niet meer functioneren. Nadat de mini aangaf dat hij de wifi niet kon vinden heb ik hem gereset. Nu wordt er aangegeven dat ik de Google home niet heb geïnstalleerd. Wat wel het geval is, zelf gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, echter wel onder dezelfde naam ingelogd. (De Honeywell had te maken met 2.4 GHz en opgelost door na aanzetten router en direct in te loggen. 2.4 is sneller aangesloten dan 5ghz. Maar blijkbaar heeft de mini hier niks mee te maken en zou op 5ghz wel moeten werken). Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 10 May 2022, 07:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Maris205 de nest mini een fabrieksreset geven volgens de handleiding van Google en opnieuw installeren, moet bij de Box12 gewoon kunnen, bij mij werkt de mini ook gewoon goed.

Succes

 

Hai @JanD , dank je voor je antwoord. Dat had ik gisteren ook al gedaan. Doe het vanmorgen nog een keer, werkt het wel. Soms begrijp ik er niks van. Maar het werkt in ieder geval weer. Dank je wel!

Hallo @Maris205 , binnen de Box12 kun je ook 'extra wifi' aanzetten en daar de smartspullen op installeren  buiten je reguliere netwerk om,  verder kun je ook nog het gastnetwerk aanzetten voor de visite.

Succes.

 

Reputatie 7

Hoi @Maris205, welkom bij ons op het forum. Net als Jan denk ik dat je het volledig opnieuw instellen van de Google Home Mini je hierbij kan helpen, mogelijk in combinatie met het ‘Extra Wifi’-netwerk. Heb je dat ook al kunnen testen?