Vraag

Hoe defecte super wifipunten te laten repareren binnen garantie

  • 2 February 2021
  • 11 reacties
  • 337 keer bekeken

Sinds een reset werken de 2 (in oktober) gekocht super wifi punten niet meer. Na dagen lang zoeken op het internet en in fora en na gisteren meer dan 2 uur aan de lijn met 3 medewerkers van KPN rest niets meer dan de conclusie dat er ergens iets niet goed zit in deze combinatie. Nu wil ik deze dus opsturen voor reparatie/omruil, maar hoe regel ik dat?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Tegen welke problemen loop je met de super wifi punten? Doen ze helemaal niets meer?

De 1Ste installeren lukt, als ik daarna de 1se installeer zeggen alle lampjes dat alles moet werken. Ik zie wel, op al mijn apparaten, een WiFi netwerk, naar verbinden ermee lukt niet. 3 technisch experts van KPN zijn er gisteren 2 uur mee bezig geweest. Maar alle inzet ten spijt blijft het probleem. Dus conclusie van ons allen. Er zit een rare fout in de super WiFi punten.  Omdat er nog garantie op zit wil ik ze opsturen voor reparatie/ omruil. 

Badge +19

Ik loop hier al een tijdje rond maar ben dit nog niet eerder tegen gekomen. En je hebt er twee??

Ja ik heb er 2. Alle mensen die ik van KPN heb gesproken ondertussen 4 konden het niet oplosse.  De ene superstities had de naam van de andere overgenomen. Daarom wil ik weten waar ik dit heen kan sturen voor reparatie. 

Badge +19

Er is hier meer kennis van de materie dan bij de klantenservice om eerlijk te zijn. Ik heb er aardig wat aan de praat gekregen maar goed het zij zo. Zo ver ik weet kan dat bij de kpn  winkel maar een moderator gaat hier op reageren. Heb je zelf gekocht via de KPN shop? Zoja dan vindt je info op www.apparatuurvoorthuis.nl

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marc, welkom hier. 

Als je alles al hebt geprobeerd dan kun je naar een KPN winkel toe voor de garantie wanneer je dit via Mijn KPN, de klantenservice of de monteur hebt aangeschaft. Maar eerst wel een afspraak. 

Heb je het via onze website gekocht en daar gelijk afgerekend? Dan kun bellen met 070-301 39 88. 

Dank je wel. Dat had ik net vrijdag gevonden.

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk dat een KPN-winkel gesloten is i.v.m. corona maatregelen?
Ze verkopen ten slotte geen levensmiddelen.

Er zijn wel degelijk kpn winkels open zie link 

 

https://www.kpn.com/w3/vind-een-winkel/

Ik heb hem opgestuurd. Eens zien hoe snel ze dit oplossen bij KPN

Omdat het na mijn zin nogal lang duurde (2 weken ) maar weer eens gebeld met KPN service. Daar zagen ze wel dat mijn pakje binnen was, maar er was nog niets mee gebeurd. Na mijn belletje is alles snel opgepakt en had ik 2 dagen later nieuwe spullen binnen