Beantwoord

Hoe verbind ik mijn printer met het KPN modem?

  • 25 April 2023
  • 4 reacties
  • 580 keer bekeken

Goedenavond, ik wil mijn printer verbinden met mijn laptop. Daarvoor vraagt de verbinding de pin van mijn router die uit 8 cijfers zou bestaan. Waar kan ik deze vinden?

 

icon

Beste antwoord door Nick83 25 April 2023, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Een experiabox / Box12 heeft geen pincode. 

Bedoel je de tv ontvanger?

Het lijkt me niet een kpn ding:

Daarvoor vraagt de verbinding de pin van mijn router die uit 8 cijfers zou bestaan. Waar kan ik deze vinden?

Staat het niet in de gebruiksaanwijzing van de printer?

Reputatie 5
Badge +5

Normaal gesproken kan je overal bij de printer als het als netwerk printer is ingesteld 

Reputatie 7
Badge +24

Bij het verbinding maken met een WiFi netwerk via WPS kan er om een PIN code gevraagd worden. KPN gebruikt dit niet. Maar het is wel een mogelijkheid.

Ik meen mij te herinneren dat de Thomson modems die KPN vroeger had een WPS PIN code hadden. Maar nu gebruikt KPN het niet. Er is nergens op de apparatuur van KPN een PIN code nodig bij verbinding maken via WPS.

Let goed op bij de installatie. De printer zend zelf ook een WiFi netwerk uit. Bij de installatie maakt uw laptop/pc/mobiel daar eerst verbinding mee. Daarbij moet u dus zoeken naar een PIN code die ergens op een sticker achter of onderop de printer staat. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Adriana St! Is het installeren van de printer nog gelukt met de tips in dit topic? Zo niet, wil je dan laten weten welk merk en type printer je hebt? En welk type KPN Experia Box?