Beantwoord

Hoe wijzig ik de naam en wachtwoord van mijn aansluiting?

  • 11 February 2021
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik wil graag het wachtwoord/inlogcode en eventueel de naam van mijn aansluiting wijzigen.
Het voornaamste is mijn ww wijzigen.
Nu moet ik op bvb aansluiting 48HNG84884 een ww invoeren als bvb 34GH67HHY886TR44
maar wil dit in een ander ww veranderen.
Hoe doe ik dat?
Alvast bedankt.
JP

*adminL: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 February 2021, 08:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @JP-tje , je WiFi-wachtwoord kun je binnen je modem veranderen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @JP-tje , je WiFi-wachtwoord kun je binnen je modem veranderen.

 

Hi @JP-tje, welkom! Wat JanD aangeeft klopt helemaal. We hebben ook een handige servicetool om je WiFinaam en wachtwoord aan te passen. Als je vragen hebt, geef gerust een gil.

Hallo,

Net deze service toe kom ik geen stap verder. Kunt u mij vertellen hoe ik het stap voor stap voor elkaar moet krijgen alstublieft.

Net deze service toe kom ik geen stap verder. Kunt u mij vertellen hoe ik het stap voor stap voor elkaar moet krijgen alstublieft.

Alvast bedankt.

GP

PS: ik heb nu pas de tijd gehad om hiermee verder te gaan

Ik neem dus aan dat het het wifi wachtwoord betreft. Opzich maakt het niet uit natuurlijk: je hoeft het per apparaat maar één keer in te voeren. Dus hoe vaak heb je het nodig?

Om het wachtwoord, dat heet bij wifi Wireless Key (of ook de netwerknaam, dat is de SSID) van je wifi te wijzigen log je in op je modem.

Met een V10, V10A ga  je naar mijnmodem.kpn . De eerste keer het wachtwoord v.h. modem leeglaten; je krijgt dan verzoek dat eerst te maken (Tip: noteer je wachtwoord). Daarna log je opnieuw in om je wifi gegevens aan te passen.

Met een V8, V9 log je in via http://192.168.2.254 .

Reputatie 7
Badge +19

Welkom terug @JP-tje. Heb je de tips en uitleg van Peter hierboven al gezien en geprobeerd? Ik ga er vanuit dat je er daarmee uit komt, maar dat horen we natuurlijk graag van jou :)