Beantwoord

Honeywell T6R thermostaat koppelen aan wifi

  • 29 July 2023
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Ben sinds deze week nieuwe KPN klant op nieuw glasvezel netwerk en blij met overstap van Ziggo. Blij met service en performance tot nu toe!👍😉Heb Experia Box 12 en heb hierop 5ghz netwerk lopen voor dagelijks gebruik en een apart 2.4ghz opgezet voor mijn bestaande Honeywell T6R  thermostaat. Functioneert prima. Ik heb echter een 2e ketel waarop ik nu ook een andere, tweede, T6R wil installeren. Deze is door installateur al verbonden met ketel, maar moet nu ook nog nieuw geïnstalleerd worden op de Resideo app  door toe de T6R te voegen als 2e apparaat. Configuratieproces in app verloopt prima, maar aan het einde lukt het niet om T6R verbinding te laten maken met mijn 2.4ghz wifi netwerk. Snap niet waarom, want de andere T6R kreeg ik makkelijk verbonden op het netwerk. Deze was wel al geïnstalleerd op de Resideo app. Hebben mensen tips voor work arounds?

icon

Beste antwoord door MarcelJ1 2 August 2023, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Probleem verholpen

Reputatie 7
Badge +17

Hi @MarcelJ1! Super dat het verholpen is. Wil je nog laten weten wat je hebt gedaan om het te verhelpen?

Dag Bram, heb installatie over Experia12 box gedaan en de 3 wifi stations uitgezet. Daarnaast het 2.4ghz op kanaal 6 gezet. Deze combi werkte goed en toe ik de stations weer aanzette herkende deze ook de T6R thermostaat

Reputatie 7
Badge +17

@MarcelJ1 enorm bedankt voor je update! 😊