Vraag

HP printer verbindt goed met Experia Box V10a, maar niet als ik SuperWifi's aansluit

  • 13 April 2021
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

In solitaire toestand van de Experia  10a kan ik mijn hp netwerk printer probleemloos in het netwerk krijgen. Zodra ik de 2 superwifi punten installeer lukt dit niet meer.…

 

Eerder ging dit probleemloos 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sibo61, welkom hier. 

Als je de SuperWiFi aansluit, dan zet die de WiFi op het modem uit. Je moet dan verbindingen met het netwerk van de SuperWifi. Daar is de printer dan ook mee verbonden?

Beste Bart

Dat lukt dus niet (meer). Als ik de superwifi punten uitzet en loskoppel gaat het prima. 

Ik heb bij de WPS functie van de superwifi punten het oorspronkelijke wachtwoord en het wachtwoord van het thuisnetwerk uitgeprobeerd zonder resultaten 

Het bijzondere is dat de verbinding met de experia dus wel probleemloos verloopt. En eerder ook met de superwifi geen problemen gaf.

 

Ik hoor graag van je. 

 

Sibo

zoiets dergelijks heb ik ook  echter bij vind die de printer wel via android GSM maar niet via windows PC.

Zie topic die ik zelf heb aangemaakt.

ben dus niet de enige.

heb jij dit verschil ook?

Reputatie 6
Badge +9

@Sibo61 

Je zou er voor kunnen kiezen om via een usb kabel je printer even te koppelen aan je computer om er voor te zorgen dat je printer je SSID vindt.

Hierna geef je je wireless key in en zou het goed moeten komen.

@tonymelony 

ook het verbinden met USB kabel heb ik al meerdere keren uitgeprobeerd en levert geen succes op….dus nog steeds geen printer in het WiFi netwerk….

Reputatie 7
Badge +20

Het heeft dus eerder wel gewerkt en nu je het op dezelfde manier instelt als toen werkt het niet meer. Dat is wel vreemd. De truc van toneymelony werkt dus ook niet. Jouw printer ziet het SSID van de SuperWifi wel?

Beste Bart,

 

De Super Wi-Fi punten zijn geschakeld met de experia box en hebben dezelfde netwerknaam. 

Het netwerk wordt door de printer wel herkend

Reputatie 7
Badge +20

Hij ziet hem wel? Je kan ook verbinden met het netwerk van de SuperWiFi? Verder is er niets veranderd? Want eerder werkt het goed, heeft er iets een update gehad? Of iets anders?