Beantwoord

Hue en KaKu worden niet meer gevonden

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Na 3 maanden probleemloos functioneren, kan er geen verbinding meer gevonden worden met Hue en Klik-aan-Klik-uit. De aansluitingen zijn niet veranderd en dus ook niet vervangen.

Heeft iemand tips hoe ik dit aan kan pakken?

icon

Beste antwoord door MaxRe 11 August 2020, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MaxRe, welkom. 

Zo ineens kon je niet meer bij je lampen enz.? Er is niets veranderd in jouw netwerk? Geen ander modem of dergelijke? Zie je  het helemaal niet meer of krijg je iets van een foutmelding? Ik moet wel zeggen dat ik hier niet zo in thuis ben. Heb het zelf niet. Maar verder ervaar je helemaal geen problemen met de WiFi?

Inderdaad, plotseling werkte het niet meer, zonder dat ik iets gewijzigd had.

Ik heb (met hulp van een KPN-monteur) het opgelost: mijn Switch was overleden, en daarop zaten Hue en Kaku aangesloten. Met een nieuwe switch werkt alles weer.

Maar bedankt voor jou reactie!

Reputatie 7
Badge +20

Aha, dat was dus de boosdoener. Fijn dat het probleem gevonden en opgelost is. :)

Mocht er nog weer iets zijn, dan horen we graag weer van je.Â