Hulp gevraagd bij het opzetten van een draadloos netwerk

  • 25 November 2023
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo leden ,

ik wil een Netwerk opzetten ,zodat het ook draadloos kan en gaat door de Ip-adressen.

Heb hier een aantal Pc`s en een ontvanger ( Moi Pro) die ook een Ip-adress heeft.

Nu wil ik ,dat die apparaten met elkaar kunnen comminiceren en dan draadloos ,dus via het Ip-adress.

Heb een Kpn box 12 waar alles via draad verbonden is ,dus het is een Wirwar aan draad.

Wie van jullie kan mij helpen ,en dan graag door 1 persoon .anders wordt het een ratjetoe 

 

Mvg


6 reacties

Reputatie 1

Of kan het niet draadloos ?!

want niemand reageert

Reputatie 7
Badge +20

@harry61

Op een forum helpen  vooral klanten elkaar.

Dit is geen Chat, maar een forum.

 

Verder heeft dit niets met tv te maken, dus zit hij in de verkeerde forum deel.

Ik denk dat een moderator hem t.z.t. wel gaat verplaatsen.

 

Draadloos, bedoel je dan via WIFI?

UTP kabels is altijd het beste en ook dat kan je heel erg netjes wegwerken.

 

Wat bedoel je met “via IP adres”? 

Reputatie 1

@harry61

Op een forum helpen  vooral klanten elkaar.

Dit is geen Chat, maar een forum.

 

Verder heeft dit niets met tv te maken, dus zit hij in de verkeerde forum deel.

Ik denk dat een moderator hem t.z.t. wel gaat verplaatsen.

 

Draadloos, bedoel je dan via WIFI?

UTP kabels is altijd het beste en ook dat kan je heel erg netjes wegwerken.

 

Wat bedoel je met “via IP adres”? 

hallo Joop 2011,

dat zag ik ook net dat mijn vraag verkeerd was geplaatst.sorry daarvoor.

Een ontvanger die ik heb heeft een Ip adress op satelliet gebied ,en die kanalen wil ik kunnen ontvangen op mijn VLC medie player..

vandaar deze vraag.

Hoe doe ik dat ,en plan van aanpak.

 

Mvg

Reputatie 7

Hoi @harry61, ik heb je topic verplaatst naar de juiste categorie, Met je vraag kan ik je niet helpen, de ontvanger die je noemt is apparatuur die niet van ons waardoor wij daar geen kennis van hebben. Mogelijk kunnen anderen je daarmee op weg helpen, en anders zou je bijvoorbeeld op het forum van Tweakers kunnen kijken voor tips met die apparatuur.

Reputatie 1

Hoi @harry61, ik heb je topic verplaatst naar de juiste categorie, Met je vraag kan ik je niet helpen, de ontvanger die je noemt is apparatuur die niet van ons waardoor wij daar geen kennis van hebben. Mogelijk kunnen anderen je daarmee op weg helpen, en anders zou je bijvoorbeeld op het forum van Tweakers kunnen kijken voor tips met die apparatuur.

waar staat het nu !

 

Mvg

Reputatie 7

Het topic staat nu in de categorie 'Thuisnetwerk’, waar vragen met betrekking tot eigen apparatuur geplaatst kunnen worden. Het Tweakers forum wat ik noemde is niet van ons, dat is een apart iets waar wij geen invloed op hebben.

Reageer