Beantwoord

Hyundai voordeurbel koppelt niet meer met de Experia Box V10

  • 23 February 2022
  • 3 reacties
  • 500 keer bekeken

Heb sinds een paar een Hyundai voordeur bel heeft altijd gewerkt nu is hij niet meer te koppelenĀ 

Heb de experiabox v10 opnieuw opgestart helpt niet

Opnieuw app gedownload en tevens voor koppeling de Qr code gescand hierbij kom je op de website van Hyundai

Dan werkt het nog niet de blauwe cirkel op de deurbel knippert wel maar koppeling gaat niet lukkenĀ 

Wie heeft de goudenĀ tip ??

Ger

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 February 2022, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ger952! Welkom en goed om te lezen dat jij jouw vraag hier stelt!Ā 

Volgens mij is zoā€™n video deurbel hartstikke handig, dus extra vervelend dat je deze nu niet meer kunt koppelen. Ik heb 3 tips voor jou:

  1. De Experia Box V10 ondersteuntĀ 2,4GhzĀ enĀ 5Ghz wifi en je kunt deze kanalen scheiden en zo instellen met welk wifi kanaal jouw Video deurbel een verbinding moet maken.Ā 
    In het onderstaande topic kun je lezen hoe je de wifi kanalen kunt scheiden:

    Ā 

  2. Op Google heb ik een Handleiding Hyundai Home gevonden: ikĀ lees ik dat alleen 2.4G Wi-Fi ondersteund wordt. Dus het is goed om de wifi kanalen te controleren. Als je dat gedaan hebt, staan er in de handleiding ook een aantal stappen die je kunt doorlopen.

  3. Lukt het nog niet om een koppeling te maken, neem dan contact op met Hyundai, voor verdere ondersteuning.

Ik hoop dat er een gouden tip tussen zit of dat er nog een tip vanuit onze Community komt!Ā 

Goeie tips het modem heb ik gereset en toen kwam alles terugĀ 

Het is nu in ordeĀ 

Dank voor de waardevolle tips šŸ‘šŸ‘

Reputatie 7
Badge +16

Heel fijn dat alles nu weer werkt,Ā :smiley::thumbsup_tone4:!

Heel graag gedaan! Ik ben blij met jouw terugkoppeling en mocht je nog een vraag of opmerking hebben, dan weet je ons te vinden!Ā