Vraag

Ik kan geen verbinding maken vanuit huis met de server op mijn werk

  • 28 September 2020
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds een paar weken glasvezel en nieuw internet laten installeren bij mij thuis.

Wifi werkt goed en ik ben er ontzettend blij mee. Nu moet ik ook voor mijn werk vanuit huis werken.

Ik kan wel verbinding maken met de VPN, maar als ik contact probeer te maken met de server lukt dit helemaal niet. Als ik via een ander wifi netwerk contact maak lukt dit wel. Het heeft iets te maken met het nieuwe wifi netwerk gok ik. Kan KPN mij misschien helpen?

 

mvg,

Robin


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Rtonies , KPN houdt niets tegen inzake VPN, beter is het even met de ICT-afdeling van je werk te overleggen inzake inloginstellingen e.d.

Welk VPN-protocol wordt gevolgd?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Rtonies Welkom op het forum. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe verbinding! Het is natuurlijk wel vervelend dat het niet lukt om volledig gebruik te maken van je VPN verbinding. KPN blokkeert geen VPN verbindingen, dus wat @JanD zegt is vaak een goede optie.

Ook ben ik inderdaad wel benieuwd welk VPN protocol er gevolgd wordt en welke Experiabox je hebt. Zou je mij dit kunnen laten weten? 

Reputatie 7
Badge +15

@Rtonies Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!