Beantwoord

ik kan niet uitloggen van een hotspot

  • 18 June 2021
  • 6 reacties
  • 1423 keer bekeken

Ik zit al meer dan 1 uur in de wacht bij de kpn. Ik probeer nu al ruim 3 uur uit te loggen van een hotspot.

wat een verschrikkelijk slechte service. 

icon

Beste antwoord door Lisa 20 June 2021, 13:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik begrijp niet helemaal wat uw vraag is. U bent dus ingelogd op een hotspot zegt u. En u wilt uitloggen van deze hotspot. Wat lukt er dan niet? U kunt toch gewoon WiFi uitzetten of de verbinding verbreken? En als u dan op het device in de WiFi instellingen aangeeft dat deze verbinding vergeten moet worden zal uw device niet opnieuw bij de hotspot aanloggen.

 

Ik heb al vaker het probleem gehad dat ik niet kan in- of uitloggen van de hotspot. Maar ik denk er nu serieus over om weg te gaan bij de kpn en zeker nu ik ruim 1,5 uur in de wacht was bij 0800-0414. 
Ik wil inloggen op een hotspot maar krijg dan melding 10 dat er al ingelogd is. Maar ik ben nog ingelogd. 
maar als men aangeeft dat ik ingelogd zou zijn dan  moet ik toch kunnen uitloggen zou je denken. 
ook dit gaat niet. 
ik heb mij meer dan 1,5 uur in de wacht bij de kpn gezeten en ben het toch zat geworden  

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @janniezuidema 

Op deze pagina https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/premium.htm vind ik de volgende aanwijzing:

Hoe log ik uit zodra ik klaar ben met internetten?

Uitloggen is mogelijk door in de browserbalk http://logout.hotspots te typen en vervolgens op enter te drukken. De uitlogpagina verschijnt. Klik op logout en je bent uitgelogd.

Heb je dat al geprobeerd of werkt dat niet?

Ik heb dit alles al geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @janniezuidema! Toevallig heb ik ook voor KPN Hotspots gewerkt, dus ik ben bekend met de bedrijvigheid binnen Hotspots. Wat is de reden dat je steeds wilt uitloggen van de hotspot? Toevallig omdat er plek is voor 4 apparaten en je de apparaten onderling wilt afwisselen? Hebben alle apparaten moeite met uitloggen, of alleen jouw telefoon? Normaliter moet je via de landingspagina die RBxx geeft kunnen uitloggen. Dit dien je in te vullen in de browser, dus niet via google. Er verschijnt een landingspagina van (de locatie van) de hotspot waar je mee verbonden bent.  Ook kan het helpen om je telefoon een poosje uit te zetten en dan een ander apparaat te laten verbinden. De router gooit jouw telefoon dan uit het netwerk. 

Het is al twee dagen later, dus ik ga ervan uit dat je inmiddels geholpen bent. 

Hoi @janniezuidema! Toevallig heb ik ook voor KPN Hotspots gewerkt, dus ik ben bekend met de bedrijvigheid binnen Hotspots. Wat is de reden dat je steeds wilt uitloggen van de hotspot? Toevallig omdat er plek is voor 4 apparaten en je de apparaten onderling wilt afwisselen? Hebben alle apparaten moeite met uitloggen, of alleen jouw telefoon? Normaliter moet je via de landingspagina die RBxx geeft kunnen uitloggen. Dit dien je in te vullen in de browser, dus niet via google. Er verschijnt een landingspagina van (de locatie van) de hotspot waar je mee verbonden bent.  Ook kan het helpen om je telefoon een poosje uit te zetten en dan een ander apparaat te laten verbinden. De router gooit jouw telefoon dan uit het netwerk. 

Het is al twee dagen later, dus ik ga ervan uit dat je inmiddels geholpen bent.