Beantwoord

Ik krijg mijn Hue bridge niet geinstalleerd, moet ik iets aanpassen op de experiabox?

  • 29 April 2021
  • 5 reacties
  • 533 keer bekeken

Ik heb exacte hetzelfde probleem als Luigi Ruiter. Ook bij mij kan de Bridge geen verbinding maken met mijn modem. Ethernet kabel e.d. zijn goed verbonden. Ik heb ondertussen al 4x gebeld, maar niemand schijnt te weten welke instelling op het modem ik moet aanpassen. Wie kan mij helpen??

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.
oorspronkelijk topic:

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 29 April 2021, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Sowieso hoef je in het modem niets te veranderen. Is de bridge direct met een kabel verbonden aan het modem? gebruik je wifi versterkers?

Reputatie 4
Badge +2

Zit je wel op de juiste wifi verbinding als je met een mobiel een verbinding maakt met de Hue Bridge? 

Al een app aangemaakt voor de Hue op een tablet of telefoon? 

De Hue al keer stroomloos gemaakt, herstart?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Roxanna31 Hoe is de situatie nu? Heb je de vragen van Joep en Tv-fans bekeken? 

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is inmiddels gelukt! Er hoefde inderdaad niets aangepast te worden bij de instellingen van het modem en/of mijn super wifi punten. Ik had ook de juiste app gedownload, maar ik heb het bijgeleverde netwerkkabeltje vervangen door eentje die de KPN monteur mij toendertijd extra had gegeven en toen werkte alles!

 

Reputatie 3
Badge +1

“maar ik heb het bijgeleverde netwerkkabeltje vervangen door eentje die de KPN monteur mij toendertijd extra had gegeven en toen werkte alles!”

KPN kwaliteit :laughing: