Ik krijg wifi niet aan de praat op Sony tv

  • 5 November 2023
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb ook een sony tv en krijg de wifi van deze tv niet in orde sinds ik kpn tv+ heb, van alles geprobeerd maar lukt soms even en gaat weer op uit.

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoe ver staat je tv van je wifi-router?

Hij werkt nu, afstand tv en wifi router ongeveer anderhalve meter.

Alles gereset en opnieuw geïnstalleerd, dit een aantal keren herhaald en plotseling werkte het kpn tv+ kastje.

Eigenlijk is het installeren nauwelijks te doen, het kastje werkt als trek elastiek de ene keer zo en de andere keer dat.

Het werkt nu, al is het super-traag.

Jammer dat het oude tv kastje terug gestuurd moest worden. Anders had ik het weer geïnstalleerd.

Ik zie geen voordeel voor de tv in kpn glas.

Gerrit.

 

Op 1½ meter van het modem (zou ik) áltijd een utp kabeltje voor de tv ontvanger gebruiker. En niet de wifi verbinding.

Is het verder ook gelukt met de internet verbinding van je Sony tv? De tv heb ik hier, ondanks ook 1½ meter, wel via wifi.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gerrit Haarlem. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met jouw nieuwe tv-ontvanger. Heb je deze ontvanger inmiddels al eens bekabeld getest? Ik ben erg benieuwd of het dan wel goed functioneert.