Vraag

Inloggen advisor advanced pro app van alarmsysteem lukt niet meer op iphone met V10a en Superwifipunten, moet poorten openzetten?

  • 30 May 2022
  • 3 reacties
  • 407 keer bekeken

Sinds we de nieuwe router hebben V10A met 2 losse super WiFi punten kan ik niet meer inloggen in mij alarm systeem met de app van advisor afvangend pro. 
het blijkt iets met een poort te zijn die standaard gesloten is of iets dergelijks. Wie kan mij de juiste oplossing hiervoor aandragen?

alvast bedankt!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rene85. welkom hier. 

Dan moet er vermoedelijk een port forwarding ingesteld worden. Je kan vast bij de leverancier vinden welke poort dat moet zijn. 

Het schijnt poort 32000 te zijn. Echter moet ik vast IP adres toewijzen aan mijn installatie. Ik kan deze alleen niet vinden in de vast aangesloten apparaten. Ik zie 14 apparaten welke allemaal uit onbekende getallen en cijfers bestaan. Wat is nu wat?

Reputatie 7
Badge +20

Al die cijfers die je ziet, zijn vermoedelijk de MAC adressen van jouw apparaten. Daarvan moet je het juiste apparaat zien te vinden. Staat vermoedelijk wel in de handleiding in een overzicht van specificaties of dergelijke. 

Als je dan het MAC adres hebt, kun je die een vast ip adres geven en de port forwarding instellen.