Beantwoord

Inloggen op de webinterface van de Box 12 lukt niet

  • 1 June 2023
  • 5 reacties
  • 185 keer bekeken

Wij kunnen momenteel niet aanloggen op de Box 12. Nu weet ik wel dat het standaard antwoord is om een cold start te doen (resetten in terminologie KPN). Maar ik zie in het forum, dat ik momenteel niet de enige ben met dit probleem. Heb ik het laatste juist en speelt er iets met deze box? Om telkens alle instellingen weer opnieuw te doen, maakt ons niet gelukkig. 

icon

Beste antwoord door RBxx 1 June 2023, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Afhankelijk van gebruikte browser en de link lukt het vaak niet. Als het goed is zullen deze problemen worden opgelost met de nieuwe software voor de KPN Box 12 waarvoor een update proces loopt.

KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.23.04.16 | KPN Community

Dit gaat alleen nog wel even duren.

Probeer eens deze link:  https://192.168.2.254 . Ik gebruik de Edge browser.
Je krijgt een waarschuwing “Niet beveiligd", maar als je doorgaat zou inloggen moeten lukken.

Bedankt, 

Heb het niet echt nodig, ik wilde gewoon even kijken omdat 1 PC langzaam loopt. Maar anderderzijds moet gewoon in de PC zitten, een andere PC doet het met dezelfde kabel gewoon goed. Overigens, wij krijgen het aanlogprobleem op Edge, dat is degene die ik altijd gebruik voor KPN (en ook alleen maar voor KPN). 😁

Ik wacht nog wel even een paar maandjes voor ik weer een cold start doe, we hebben namelijk nog geen e-mail gehad hierover. 

 

Reputatie 1

Ik heb precies hetzelfde probleem, op alle soorten browsers. Enige wat vaak lukt is via https://192.168.2.254 en dan doorklikken op onveilige verbinding. Ik vind het redelijk belachelijk dat je niet eens kan inloggen. Ik ben ook wel benieuwd wanneer de update geplaatst gaat worden, want die is drie maanden geleden al uit gekomen volgens mij. Zou je voorrang krijgen als je een storing voor dit geval zou melden?

Hier het zelfde probleem. Inloggen op webinterface van de box 12 lukt soms maar is dan erg traag. En net als je wat wil aanpassen is het modem weer een herstart aan het doen. Ik wordt al maanden echt helemaal gek van dat kut ding. Gelukkig kan ik nog op het Ziggo spot van de buren, wel traag maar dat werkt gelukkig wel.

Ik heb precies hetzelfde probleem, op alle soorten browsers. Enige wat vaak lukt is via https://192.168.2.254 en dan doorklikken op onveilige verbinding. Ik vind het redelijk belachelijk dat je niet eens kan inloggen. Ik ben ook wel benieuwd wanneer de update geplaatst gaat worden, want die is drie maanden geleden al uit gekomen volgens mij. Zou je voorrang krijgen als je een storing voor dit geval zou melden?

Bedankt, 

Door jouw profesionele aanpak kom ik er achter dat het WW dat ik het laatst gebruikte, wel goed was. 

Het ligt blijkbaar aan een wat minder deskundige aanpak bij KPN. Met Edge lukt het absoluut niet, Maar met Opera na jouw aanwijzingen wel. Ik weet niet of ik dan een aangepaste UI zie. Maar het is wel veel minder dan vroeger.