Vraag

Inloggen op VPN-netwerk lukt niet

  • 17 November 2021
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem sinds ongeveer 2 maanden. Inloggen op VPN blijft hangen op de inlog en krijg de melding wachtwoord verkeerd, probleem is alleen thuis. Werk internet thuis werkt prima behalve toegang tot bepaalde systemen achter VPN. Kunt u evt helpen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dit is veel te summiere informatie.

Op welk systeem en in welk netwerk draait een VPN-server?  Bij je thuis, of bijv. op je werk?

Welk VPN protocol wordt gebruikt?

Vanuit welke locatie wil je met welke VPN Client en apparaat connectie leggen naar die VPN server?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @TheoKorver Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je vraag hier stelt! Het idee van het KPN Forum is dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen bij het oplossen van verschillende problemen. Onze community bestaat uit mensen net als jij, die over veel kennis van onze diensten en producten beschikken. Vaak krijg je al snel een reactie op je vraag. Het helpt uiteraard om zoveel mogelijk informatie te geven over waar je tegenaan loopt. Zou je kunnen ingaan op de vragen die Babylonia je stelt? 

Dank voor je bericht. Ik wil heel graag antwoorden maar op geen van de vragen heb ik het antwoord paraat. Ik wil vanuit huis (bedraad of via wifi) inloggen op de VPN Server van mijn werk. De verdere details weet ik niet en moet ik proberen te achterhalen via de helpdesk van mijn werk.

Reputatie 7
Badge +10

Ik wil vanuit huis (bedraad of via wifi) inloggen op de VPN Server van mijn werk.

Dat is al belangrijke info om te weten, voor de rest van je beantwoording. :wink:

Inloggen op VPN blijft hangen op de inlog en krijg de melding wachtwoord verkeerd,
probleem is alleen thuis.

Bedoel je dan dat je op een andere plek wel een VPN connectie kunt leggen??   Indien je dat bedoelt, informeer eens bij je werkgever of je WAN IP-adres van thuis mogelijk is geblokkeerd??

(Je WAN IP-adres thuis kun je vinden met:  https://www.watismijnip.nl   ).