Beantwoord

inloggen webinterface box 12 mislukt

  • 26 June 2020
  • 5 reacties
  • 238 keer bekeken

inloggen via mijnmodem bij de box 12 is niet mogelijk. Reset etc heeft allemaal niet gewerkt. Ook de online tool etc geeft een foutmelding. Oftewel niks werkt. Nu kan ik mijn instellingen niet wijzigen. HELP! 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 30 June 2020, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @12345qwerty,

Lukt het je niet om de webpagina de open? Dit kan via deze pagina.  Wat gebeurd er precies als je die pagina probeert te openen? 
Het admin password staat achterop het modem. Let ook goed op de vreemde tekens, want soms staat er een ~{ of iets dergelijks op. Dit moet exact overeenkomen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @12345qwerty, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we natuurlijk al een paar dagen verder. Is het nog gelukt in te loggen met de stappen die @ChrisWissink noemt?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!

Ik ben gisteren 1,5 uur bezig geweest om in te loggen op de box 12. Keer op keer een reset uitgevoerd en iedere keer de melding dat het wachtwoord niet goed is. Na veel zoekwerk de oplossing gevonden. Op de website staat verkeerde informatie!! Daar staat dat de eerste keer je het wachtwoord leeg moet laten. Dat is niet correct. Je moet inloggen met het wachtwoord dat achterop het modem staat. Daarna krijg je de melding dat je het moet veranderen. Zou fijn zijn als de informatie in de online handleiding wordt aangepast. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @AnneWes! Bedankt voor je feedback! Ik ga het meteen doorgeven bij mijn collega's!