Beantwoord

Internet hapert na ingebruikname slimme thermostaat

  • 23 February 2022
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik sluit graag even aan, ik heb vermoedelijk hetzelfde probleem. Al eerder ook beschreven, toen was ik de enige met het probleem, zo leek. Maar nu zijn er meer met eenzelfde probleem: het uitvallen van de wifi na het in gebruik nemen van de tado slimme thermostaat.

Na ingebruikname van de tado duurt het twee/drie dagen en dan valt de wifi uit. Ik krijg dan plots meldingen op iphone en ipad dat het wifi-wachtwoord niet meer correct is. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 March 2022, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Bas_1966, welkom terug. Wat heb je precies aan Tado apparatuur en hoe is dit allemaal aangesloten in huis? Welke Experia Box heb je in gebruik?

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Bas. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen. Mocht dat niet zo zijn: zorg dat je bij het aansluiten en installeren van je apparatuur de handleiding goed volgt. Dan zou het vervolgens in de basis gewoon moeten werken, en blijven werken. 

 

Als dat niet zo is, dan kijken we graag mee. Maar hebben we wel zoveel mogelijk informatie nodig over wat je aan apparaten hebt en hoe deze op elkaar aangeslotenen zitten. Ook dingen als wat je precies aan issues ervaart, en foutmeldingen die je krijgt, etc...