Beantwoord

Internet problemen met Black Ops Cold War

  • 26 March 2023
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al enige tijd een specifiek probleem met Black Ops Cold War, simpel gezegd ik kan geen enkele match meer vinden. Ik heb al reeds contact gehad met Activision support, maar daar heb ik tot op heden niet veel aan gehad. Verschillende tests gedaan, waaronder NAT type “open” en port forwarding wat niet het probleem oplost zoals Activision zelf aanbied als oplossing.

Als ik Cold War bijvoorbeeld via mijn laptop speel is er gek genoeg helemaal niks aan de hand en kan ik gewoon matches vinden, dus in dat opzicht lijkt het specifiek een probleem te zijn met mijn computer. Maar wat het probleem nog lastiger maakt vindt ik zelf is dat wanneer ik bijvoorbeeld Modern warfare 2 of een andere game speel is er helemaal niks aan de hand, zelfs als ik Modern warfare 2 onder NAT Type Moderate zet zoals het stond is geen problemen en kan ik gewoon in paar seconden een match vinden.

Iemand enige idee hoe ik kan uitzoeken waardoor Cold War 90% packet loss heeft en gewoonweg niks wil vinden? Mocht jullie willen weten hoe het eruit ziet; 

 

Alvast bedankt! 

Admin: afbeelding direct zichtbaar gemaakt in topic

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 28 March 2023, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Arti, als ik het zo begrijp heb je met 1 spel op de computer. De verbinding is dus verder goed. Ik ben dan ook bang dat ik je hier in niet verder kan helpen. 

Maar wat is het dan wel, als ook Activision niet kan helpen. Hopelijk komt hier nog iemand langs die een idee heeft. Of kan je je vraag eens stellen op een forum over deze game of iets. Misschien dat daar iemand een idee heeft.