Vraag

IP cameras onvindbaar sinds installatie experia wifi's

  • 17 July 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem. Testen van wifi gaat goed maar de camera ermee verbinden is het signaal niet ideaal. Voor het verbeteren van de wifi heb ik 2 experia boxen gekregen en daar kan ikook niet mee verbinden

 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @glasvezel17 Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. 

Zoals je ongetwijfeld hebt gezien, zijn er diverse topics over het verbinden van IP camera's met je netwerk. Heb je daar wellicht al iets kunnen vinden? Als je nog hulp nodig hebt, kun je dan omschrijven wat je al gedaan hebt om het één en ander op te lossen? Hoe meer je vertelt, des te makkelijker wordt het voor de community om met je mee te denken! 

 

 

 

 

Het is al opgelost zonder iets aan te passen aan het modem. De app van de telefoon verwijderen en opnieuw installeren.