Beantwoord

is dit een oude kpn leiding?

  • 25 May 2020
  • 9 reacties
  • 275 keer bekeken

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 June 2020, 16:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Loosloos!

Ik zie hier rood/blauw/wit/oranje, dit is inderdaad een KPN kabel :slight_smile:

Vanwaar je vraag? Wil je KPN apparatuur aansluiten? Of speelt er iets anders?

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me geen aansluitpunt van KPN. Ik denk dat het gewoon bedrading is binnenshuis. Als het in de weg zit, niet gebruikt word, er lelijk uit ziet, dan mag je het gewoon verwijderen of aanpassen.

Reputatie 7
Badge +20

Op basis van deze foto, is dat niet een advies dat ik zou durven geven @Nick83 :wink:  We weten nog niet waar dit zich bevindt, als dit vóór het isra is mag @Loosloos hier zelf niet aan komen.  De kans is wel erg aanwezig dat dit zich na het isra bevindt, zeker gezien de lijn hier opgesplitst is in meerdere lijnen, wellicht om ‘vroeger’ meerdere analoge toestellen aan te kunnen sluiten.

Hi.. dank jullie voor jullie antwoorden. 
 

ik kan het isra punt niet vinden. 
 

ik vrees dat deze zich buiten mijn woning bevindt. 

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt een KPN kabel op de foto gezet, dus de kabel komt sowieso je woning binnen :slight_smile: Zou je iets meer kunnen vertellen over de locatie van deze buis met kabel, en wellicht een foto willen sturen waarop we kunnen zien wáár deze zich precies bevindt? Dus verder uitgezoomd, zodat ook de vloer zichtbaar is? Ik zie nu niet wat het beginpunt en eindpunt van deze buis zijn.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je gezien, heb je dit inmiddels via een andere weg aangepakt? Of kan je onze hulp nog wel gebruiken?

Hi… super bedankt voor jullie reacties. Het was inderdaad een oude kpn leiding. Het is zelfs gelukt om internet werkend te krijgen dankzij jullie. 
 

was wel ff puzzelen, want ze hadden de draden omgewisseld. Dus moest wit en oranje hebben ipv rood en blauw. 

Hallo @Loosloos , dat andere aderpaar gebruiken kan soms noodzakelijk zijn als het rood/blauwe aderpaar teveel verstoringen op de lijn geeft, dan is het weer een voordeel dat PTT toentertijd 4-aderige kabels gebruikte en de oranje/witte als alternatief in kan zetten in de centrale.

Goed om te lezen dat alles nu goed werkt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, super dat het je is gelukt om alles werkend te krijgen! :muscle_tone2: Graag gedaan :blush: