Beantwoord

Is het nog mogelijk de Experia V10a in bridge mode te gebruiken alleen voor analoge telefonie?

  • 14 October 2021
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

experia (v10a)  router kan niet meer in bridge modus na de laatste update eind september. experia router direct op modem aangesloten  dan wel telefoon maar achter eigen router in bridge modus de in gesprek toon bij bellen en de voicemail bij gebeld worden.

Wie heeft een oplossing?

icon

Beste antwoord door wjb 14 October 2021, 20:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u een oplossing wilt, dan zult u denk ik eerst eens wat beter moeten omschrijven wat precies het probleem is. Want wat er nu staat is een beetje abracadabra...

Reputatie 7

De Experia V10a heeft nooit in bridge-mode gewerkt.

Ik neem aan dat je vlan 7 naar de V10a gebridged had op een bovenliggende router.

Klopt dat?

Kan je eens beschrijven hoe alles bij jou aangesloten is?

glasvezel modem naar wan aansluiting op de ubiquiti udm pro
wan aansluiting van experia naar lan aansluiting udm pro
dect kastje op RJ11  telefoon 1

Mijn zoon heeft mij net ingefluisterd dat het met een grandstream ata adapter moet lukken.

Maar toch begrijp ik niet dat het voor de update wel mogelijk was en daarna niet meer.

Reputatie 7

Mijn zoon heeft mij net ingefluisterd dat het met een grandstream ata adapter moet lukken.

Dat klopt.

 

Maar toch begrijp ik niet dat het voor de update wel mogelijk was en daarna niet meer.

Dat kan eigenlijk niet tenzij je vlan 7 op de UDM Pro gebridged had naar de LAN poort waar de V10a op aangesloten was.