Beantwoord

kan geen een port scannen want ze timen allemaal out.

  • 14 januari 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

als ik scan voor openstaande porten op me experiabox dan timen ze allemaal out, zelfs de bekende porten zoals "80" en "443"



dit lijkt me niet te horen, kan iemand mij hier meer over vertellen?

mvg,
Lr5t
icon

Beste antwoord door wjb 15 januari 2019, 00:22

Als jij geen port-forwardings hebt staan op jouw Experia Box die verwijzen naar machines op jouw thuis netwerk waarop toepassingen draaien die naar die poorten luisteren (zoals een webserver), dan is dit precies de uitkomst die je mag verwachten. Niets mis mee. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Als jij geen port-forwardings hebt staan op jouw Experia Box die verwijzen naar machines op jouw thuis netwerk waarop toepassingen draaien die naar die poorten luisteren (zoals een webserver), dan is dit precies de uitkomst die je mag verwachten. Niets mis mee. 🙂
Reputatie 2
Wat WJB zegt klopt.
Mocht je wel porten moeten openen om bij je thuisnetwerk te geven geef dan even welke experiabox je hebt.

Reageer