Vraag

Kan niet meer printen door foutmelding: mac-adressen ingeschakeld

  • 25 April 2024
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Heb jullie een paar dagen geleden ruim 1 uur aan de telefoon gehad.

Na jullie update kan ik niet meer printen met als foutmelding: Mac-adressen is ingeschakeld.

Jullie hebben voor mij alles gereset en er schijnt geen MAC adres ingeschakeld te zijn volgens jullie. Ik moest contact opnemen met HP. HP zegt dat het aan KPN ligt. 

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Wat nu???? 
Geef anders het hardware-adres MAC in en ingeschakeld, ik heb er geen verstand van. Wel duidelijk nu dat dit komt door de reset van KPN. Op internet veel dezelfde problemen te lezen. 

Hoe is dit bij iedereen opgelost? Ik kan toch niet voor iedere reset een nieuwe printer gaan kopen…… Ik heb een jaarabonnement, maar ik MOET wel kunnen printen.

 

Graag een oplossing.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ljdjdjdj, welkom hier! Nieuwe printers kopen is niet nodig, ook dit is op te lossen 🙂 Kun je meer vertellen over wat er precies gebeurt, en wat je aan apparaten hebt?

  • waar zie je deze foutmelding?
  • welk modem heb je?
  • wat voor soort printer heb je en hoe is deze verbonden met je modem?

Dank je wel Erik, hartelijk dank voor je reactie!!

  1. Bij printafdruk overzicht van problemen vanuit de printer.
  2. KPNBox 12b
  3. HP Officejet Pro 8610 - draadloos

KPN heeft in mijn computer ingelogd en instellingen veranderd. Heeft niets geholpen, het lag aan de printer. Ik heb de printer nu met kabel voor nood aangesloten,  niet handig….. en hij doet het. Dus ligt toch aan draadloos na de reset van KPN. 

Ik hoor het graag, alvast bedankt. 

​​​​​​​

Als je de printer reset naar fabriekswaarden en installeert als nieuw uit de doos @Ljdjdjdj , hen je dat al geprobeerd.

Als ik de specs zie lijkt het me een uitgebreide printer met veel (draadloze) aansluitmogelijkheden.

 

Reageer