Beantwoord

Kan speakers niet aan netwerk toevoegen Samsung MultiRoom

  • 30 July 2020
  • 5 reacties
  • 564 keer bekeken

Sinds vandaag op glasvezel en SuperWiFi, maar het lukt niet om mijn Samsung speakers aan het netwerk toe te voegen via de Samsung MultiRoom app op mijn mobiel. Met een ethernet kabel doen deze het wel, maar dat is geen oplossing voor mij. Ik kan ook niet inloggen via PC omdat het wachtwoord achterop mijn box (Box12) niet werkt, ook niet na een reset van de modem. Wat nu?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door JwVoort 11 August 2020, 18:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @JwVoort. Van harte welkom hier. Allereerst excuses voor de late reactie. Je topic is er even tussendoor geglipt, vrees ik. :disappointed: Is het inmiddels gelukt om de Samsung speakers te verbinden? Zo niet, kun je dan aangeven wat er precies gebeurt als je de speakers probeert toe te voegen aan het netwerk? En welke stappen doorloop je om in te loggen in je modem? Krijg je een foutmelding bij het inloggen? Zo ja, welke foutmelding?  

Vul verder alvast je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Dan kan ik meekijken als dat nodig is.

Dag Natasja, het is inmiddels na eindeloos proberen gelukt, maar het probleem zat vooral in de Samsung app! De oplossing was dat ik een ander apparaat (Soundbar) moest selecteren in plaats van mijn speaker En bovendien het andere knopje op mijn speaker moest indrukken om de verbinding te maken. Het zijn fantastische speakers qua geluid maar de ondersteuning vanuit Samsung is op zijn zachts gezegd belabberd!

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @JwVoort. Lijkt me frustrerend dat de ondersteuning vanuit Samsung te wensen overliet, maar fijn dat je de oorzaak hebt kunnen achterhalen en het probleem eindelijk is opgelost. Dank voor het delen van de oplossing! Daar help je andere forumgebruikers ook weer mee. :thumbsup_tone2:

Hallo, ik wil toch graag vermelden dat de hulp van Samsung support ok is. Via 0900-samsung (7267864) heb ik omtrent een vergelijkbaar issue, goede support gekregen. 1 speaker diende gereset te worden en na enkele keren proberen en deze speaker een nacht van de stroom af, koppelde deze direct met het nieuwe netwerk en kon ik deze weer groeperen. 

Reputatie 6
Badge +9

Mooi dat je jouw goede ervaring ook deelt hier, @RobertvA. Daar hebben andere forumgebruikers vast en zeker iets aan. :ok_hand_tone2:

Reageer