Beantwoord

kan via mobile net werk niet connecten met wifi deurbel Eufy

  • 5 August 2020
  • 2 reacties
  • 4918 keer bekeken

hoi

 

Ik heb een  Eufy wifi deurbel aangeschaft (Eufy by Anker Video Doorbell Battery Set)

ik kan verbinden met deze wifi deurbel via   wifi, via telefoonnetwerk van Tmobile, via VPN werkt het ook.

alleen via het mobiele netwerk van KPN werkt het niet.

het lijkt alsof KPN iets blokkeert.

enige idee wat oorzaak  zou kunnen zijn ?

 

icon

Beste antwoord door simo88 7 August 2020, 22:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Probleem is opgelost. Toch problemen met mijn telefoon. Poco phone F1

 

Dit heb ik gedaan. 

 

Airplane mode aan en dan uit (resetten van netwerk)

Simkaart verwijderen en opnieuw erin steken

Reset connection & sharing

  1. Settings.
  2. Choose Connection & sharing.
  3. Scroll down and open “Reset WLAN, mobile networks, and Bluetooth“.
  4. Tap Reset settings.

https://mobileinternist.com/android-10-issues-on-pocophone-f1-and-how-to-solve-them

 

Daarn APN opnieuw instellen

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/topic/internet/handmatig-instellen/device/oppo/a72-dual-sim-type-chp2067

Reputatie 1

En uhhh

Wat is er mis met Nederlands.