Beantwoord

Kan via WIFI modem een site niet benaderen

  • 2 March 2020
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

ik kan via de WIFI modem de site brandportal.convenient4u.com niet benaderen. Als ik via 4G aan de slag ga kom ik er wel.

KPN kan mij niet verder helpen ???

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 17 March 2020, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wees blij dat het bij u via 4G wel werkt, bij mij werkt het adres helemaal niet. Niet via WiFi, niet via 4G.

Van wie heeft u 4G? Kan KPN? Of van een andere provider? 

4G is via Vodafone volgens de partij waar de beeldbank van is zou het in de firewall aangepast moeten worden zodat de firewall van het modem het wel toelaat echter dat krijgt KPN niet voor elkaar aangezien het een website adres is en geen programma ???

Hallo @Tamara_bynder ,

onderstaande melding krijg ik als ik de website probeer te benaderen:

Deze pagina is niet bereikbaar

Het lijkt erop dat de webpagina op http://brandportal.convenient4u.com/ mogelijk problemen ondervindt of dat deze permanent naar een nieuw webadres is verplaatst.

ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tamara_bynder, je kan die site dus alleen via mobiele data bereiken, niet via de WiFi. Heel apart. Als ik de pagina probeer te benaderen ervaar ik geen problemen. Deze werkt dus gewoon. Werkt die bij jou ook weer via de WiFi? 

helaas werkt het overal via WIFI alleen thuis niet met met Exoedia Box V10. Het werkte altijd prima maar sinds een week of drie niet meer. Het lijkt net alsof er een update geweest is in mijn modem en dat ik er daardoor niet op kan.

Reputatie 7
Badge +24

Het heeft niet met uw modem te maken,want ik heb een ander modem, die de laatste maanden helemaal niet geüpdate is, en hier werkt het ook niet. Als ik het adres bij Google opzoekt, dan vind die ook niets. Ik krijg alleen reclame, verder niets.

Reputatie 7
Badge +20

Bij mij werkt de site wel. Dat is wel vreemd. Het kon er wel eens op lijken dat jouw IP adres geblokkeerd wordt of dergelijke. Want via een ander IP adres via 4G werkt het wel. Heb je hierover al contact gehad met bynder, vermoedelijk jouw werkgever? En anders in ieder geval in ieder geval de opdrachtgever van de portal.Â