Vraag

Kobo E-reader geeft netwerkfout aan

  • 5 March 2024
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb zojuist een Kobra Libra 2 aangeschaft en in gebruik genomen. Een drietal boeken erop gezet, maar ineens krijg ik geen internetverbinding, terwijl het modem gewoon aan is en mijn telefoon en laptop gewoon internetten. Ik krijg de melding dat er iets is misgegaan met de internetverbinding. Alternatief maakte ik even een hotspot met mijn telefoon, deze wordt gezien en bevestigd als verbonden, maar ook hier dezelfde foutmelding. Heeft iemand enig idee wat hiervan de reden kan zijn en hoe dit op te lossen?


4 reacties

Correctie, nu gaat ook mijn laptop op status “verbonden, geen internet” als ik opnieuw probeer op de e-reader internet te gebruiken om bijv. boeken te zoeken. Telefoon heeft nog wel wifi

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Anne-Marie0906, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)

Het klinkt alsof de wifi niet helemaal lekker loopt en daarom zou mijn eerste advies hier zou zijn om eens aan de slag te gaan met de KPN wifi manager. Deze tool kan de wifi bij jou thuis optimaliseren en hopelijk zorgt dat ervoor dat dit probleem wordt opgelost zodat je jee-reader kunt gaan gebruiken. Laat je ons hier weten of dit heeft geholpen?

Goedemorgen Jan. Bedankt voor de reactie. Ik heb de manager doorgelopen en daar is niets vreemds uitgekomen. Op het moment werkt het trouwens weer. Vriendelijke groet, Anne-Marie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen Jan. Bedankt voor de reactie. Ik heb de manager doorgelopen en daar is niets vreemds uitgekomen. Op het moment werkt het trouwens weer. Vriendelijke groet, Anne-Marie

Fijn om te lezen dat alles inmiddels weer werkt @Anne-Marie0906 en bedankt ook dat je dit hier nog even hebt laten weten.

Mocht dit probleem onverhoopt terugkeren, loop dan nogmaals de wifi manager door om te kijken wat die op dat moment aangeeft. Hopelijk is dat natuurlijk niet nodig en blijft vanaf nu alles gewoon functioneren zoals het hoort!

Reageer