Vraag

kpn box 12

  • 31 January 2021
  • 5 reacties
  • 109 keer bekeken

Goedendag wij zijn net verhuisd en jullie monteur heeft netjes alles weer aangesloten vanaf het oude adres,maar nu is mijn vraag hoe kom ik in aanmerking voor het wifi 6 modem/router(kpnbox 12)?

Mijn huis word  namelijk volledig slim gemaakt en kan deze denk ik zeer goed gaan inzetten zodat de lijn sterk en stabiel blijft werken,ik merk nu wel eens dat het vol stroomt en hapert…

 

Mvg,een jarenlange tevreden klant..

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Kokkel36

Alleen nieuwe klanten krijgen een V12 !!!

Wat heeft U nu voor Box ? 

 

Heb nu de v10 maar zou graag overgaan naar wifi 6 voor de toekomst,ben nu bezig een woning helemaal te strippen en alles opnieuw op te bouwen en ook gelijk alles slim te maken...dus dan is de wifi 6 ook de standaard voor de toekomst in dat plaatje lijkt mij..

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Kokkel36 

Alleen als jouw huidige modem defect is of niet meer aan de hedendaagse eisen voldoet, dan verstrekt KPN een ander modem. Maar dat is niet ‘automatisch’ een KPN Box 12, er zijn nog meer gangbare modellen.

De Experia Box v10 is nog gangbaar. Het is een goed modem en wordt ook nog steeds uitgeleverd.

Reputatie 7
Badge +24

Heb nu de v10 maar zou graag overgaan naar wifi 6 voor de toekomst,ben nu bezig een woning helemaal te strippen en alles opnieuw op te bouwen en ook gelijk alles slim te maken...dus dan is de wifi 6 ook de standaard voor de toekomst in dat plaatje lijkt mij..

U doet nu net alsof het alleen nu mogelijk is om het modem te vervangen. Dat is natuurlijk onzin, dat kan ook volgend jaar. Of over 5 jaar, als die stuk is.

Reputatie 3

zelf een goede kopen bijvoorbeeld een FRitzbox