Vraag

KPN Fon belemmert wifi

  • 14 May 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo,

Ook al doet KPN Fon het al maanden niet meer, er staan nog steeds KPN Fon wifi-verbindingen open. Hier in de buurt is er iemand met een apparaat die deze open heeft staan. Inmiddels hebben we van alle apparaten de KPN Wifi app gewist. Toch blijft KPN Fon in de wifi-netwerken staan. Sommige van onze apparaten hebben niet de optie om dit netwerk te vergeten.

Zou KPN zo vriendelijk willen zijn en z.s.m. via een update alle nog openstaande KPN Fon netwerken via alle huidige routers willen dichtzetten? Het lijkt met niet nodig dat deze wifi-vervuiling met afgestorven wifi-verbindingen verder nog te laten bestaan. Alvast dank namens de hele buurt van deze (en vermoedelijk vele andere) KPN Fon-graven...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @GJH033 , KPN FON sluit definitief op 1 augustus a.s., het is aannemelijk dat KPN d.m.v. een firmware update de FON-functie in de modems afschakelt.

Nieuwe klanten kunnen sinds 1 april 2020 al geen FON-aansluiting meer aanvragen.

 

Aha! Ik dacht sinds augustus jl. Dat het een oud bericht was, er staat geen jaartal bij op de site… Vandaar. Ben ik weer iets verder. Nu ga ik mijn buren maar langs, op zoek naar KPN Fon-graven…

Â