Beantwoord

KPN + Geluid aansluiten voor B&O Beolab Soundbar

  • 1 April 2023
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Mijn KPN + box genereerd geen geluid van de Beovision 7 32 naar de Beolab speaker. In de vorige Arris zat een plug maar deze mist op de KPN +

icon

Beste antwoord door GeSp 3 April 2023, 02:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mossad 

 

Je bedoelt een jack plug?

Je kan dan de omvormer uit onderstaande link gebruiken, die sluit je aan op de optische uitgang van de TV+ box en op de omvormer kan je dan die jack plug aansluiten.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2097379/optical-omvormer-naar-jack/?soPos=918

Hallo GeSp,

dank voor deze bijdrage. Het gaat idd om de jack plug. 

Toch nog een vraagje: mijn B&O adviseur gaf ook zoiets aan als oplossing, maar voegde daaraan toe dat het niet stabiel zou zijn. Overigens was hun apparaatje ruim twee keer zo duur. Enfin, als je me nog even jouw mening wilt geven en/of daarover wilt adviseren, graag.

Groet J

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo Mossad,

 

Als KPN ze zelf verkoopt dan mag je aannemen dat het ook goed werkt met hun eigen apparatuur.
Ik heb over die omvormer ook nooit klachten gezien op dit forum dus ik denk dat je je over stabiliteitsproblemen geen zorgen hoeft te maken.

Hallo GeSp,

dank voor je overtuigende antwoord. Ik ga aan de slag. Tot de volgende keer…?

HI GePe,

Nogmaals dank voor je bijdrage. Maar helaas het werkt niet.

De jack of plug past niet in de converter en een bromt.

Zou een verloop-jack, als dat bestaat, soelaas moeten/kunnen bieden?

Enfin ik heb alles weer teruggezet.

Jammer….

Groet J