Vraag

KPN Powerbank oplaadkabel

  • 6 March 2022
  • 9 reacties
  • 222 keer bekeken

Hallo,

Eind vorig jaar kreeg ik van 1 van uw medewerkers een KPN Powerbank. Met diverse passende snoertjes kan ik deze helaas niet meer opladen. HELP! In afwachting van uw bericht. Met vriendelijke groet, John Steenbrink. *******

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... dit product ken ik niet. Wel leuk om te hebben 😁 maar euhm... kunt u eens een foto plaatsen van de aansluiting? Misschien ook een een andere adapter proberen dan dat grijze balkje.

Reputatie 7
Badge +10

En een ander kabeltje proberen.

Hallo, Ik gebruikte ook een andere adaptor. Niets werkt.

En verschillende kabeltjes.

Reputatie 7
Badge +10

Dus het bericht van  @Nick83  heb je per ongeluk als beste antwoord aangeklikt.
Omdat het nog steeds niet werkt.

Ben ik bang dat die powerbank een kort leven beschoren is gebleven.
Zie je wel vaker bij “promotiemateriaal". Het mag niks kosten / zo goedkoop mogelijk.

Het "lijkt leuk" als cadeautje, maar van abominabele kwaliteit.

In de gedachte van duurzaamheid en belasting op natuurlijke bronnen en milieu zouden al dit soort producten die in een vloek en een zucht weer kapot zijn verboden moeten worden.

Hallo Babylonia, Zou KPN hiervoor een vergoeding kunnen geven of op een andere manier kunnen compenseren? Ik ben heel mijn leven al fan van KPN! Mijn adres is ************ Helmond. Groeten, John Steenbrink

Reputatie 7
Badge +10

Een vergoeding voor een cadeautje dat kapot gaat?
Daar zal dan wel iemand van KPN op moeten reageren (ik ben ook maar gewoon klant).

Privé adres gegevens is niet zo handig in een bericht op een openbaar forum.
(Een moderator zal die gegevens waarschijnlijk wel verwijderen, als hij "langs" komt).
Zet ze dan beter in de afgeschermde velden van je forum profiel.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo,

Eind vorig jaar kreeg ik van 1 van uw medewerkers een KPN Powerbank.

In welke context heeft u dit cadeautje ontvangen? Bij de start van een abonnement? Zo ja, wat voor abonnement was dat?

En kreeg u het opgestuurd? Of heeft u het van een KPN monteur gekregen ofzo?

Reputatie 7
Badge +17

Wat leuk, een KPN Powerbank! Die heb ik nog niet eerder gezien. Alleen wel balen dat deze nu defect lijkt.

Ik snap dat je graag een nieuwe wilt, maar ik heb deze niet liggen en kan deze dus niet toesturen. Ook kan ik je geen vergoeding geven voor een cadeautje dat niet meer werkt.

Het is jammer, maar ik kan het niet anders maken.